Regulamin sklepu

I Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.gttraining.pl prowadzony jest przez firmę Group Training z siedzibą w Krakowie przy ul. Smolenia 28, 31-148, tel:+48 502 508 662.
  2. Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu Group Training są przetwarzane przez sklep. Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Dane nie będą udostępniane osobom trzecim ani innym podmiotom dla celów marketingowych. Każdy klient ma wgląd w swoje dane i może je w każdej chwili zmodyfikować lub usunąć z naszej bazy.
  3. Postanowienia niniejszego regulaminu dotyczą wszystkich osób lub podmiotów dokonujących zakupów w sklepie, które zwane są w dalszych postanowieniach regulaminu klientami, z zastrzeżeniem dalszych odmiennych postanowień regulaminu, które mogą stanowić przyznanie szczególnych uprawnień klientom będącym konsumentami w rozumieniu ogólnie obowiązujących przepisów prawa.

II Procedura składania, weryfikacji i obsługi zamówień

  1. Sklep dokłada najwyższej staranności, aby oferta internetowa była w pełni aktualna zarówno co do oferty towarowej jak i jego ceny. Z uwagi jednak na obrót towarowy mogą występować sytuacje, w których zostanie wyczerpana oferta towarowa w odniesieniu do danego rodzaju asortymentu lub też zmianie ulegną ceny towaru.
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Group Training zastrzega sobie prawo wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze sklepu.
  3. Złożenie zamówienia polega na wypełnieniu „formularza zamówienia” znajdującego się na stronie sklepu po wcześniejszej rejestracji w przypadku nowego klienta; zalogowaniu w przypadku stałego klienta.
  4. Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia „formularza zamówienia”.
  5. Po wyrażeniu chęci zakupu towaru klient winien postępować zgodnie ze wskazaniami zawartymi na stronie sklepu, tj. dodać towar do koszyka, ustalić sposób płatności, sposób dostawy, określić czy chce otrzymać fakturę VAT czy też paragon.
  6. Po złożeniu przez Użytkownika zamówienia na stronie gttraining.pl, otrzyma on automatyczną odpowiedź z serwisu potwierdzającą przyjęte zamówienie. Użytkownik jest na bieżąco informowany o statusie realizacji Jego zamówienia.
  7. Realizacja zamówienia rozpocznie się w najbliższy dzień pracujący następujący po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  8. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    a) za pobraniem: należność pobiera kurier UPS
    b) przelewem bankowym na konto Sklepu Internetowego gttraining.pl
    nr konta: 67 1050 1445 1000 0092 0112 9682
  9. Sklep Group Training nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu. Wówczas, kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę.

III Zwrot towaru, odstąpienie od umowy

  1. Określone warunki w postanowieniach niniejszego regulaminu dotyczące możliwości odstąpienia od umowy dotyczą tylko i wyłącznie podmiotów, którym przysługuje status konsumenta w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa, uprawnienia te nie przysługują innym podmiotom, w szczególności zaś przedsiębiorcom.
  2. Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, w terminie do 10 dni od daty wydania mu przedmiotu zamówienia (dostarczenia towaru) zgodnie z „Ustawą z dnia 02.03.2000r ( Dz. U. Nr.22, poz 271) o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”
  3. Dla zachowania terminu o odstąpieniu od umowy wystarczające jest wysłanie oświadczenia w formie elektronicznej przed upływem terminu.
  4. Odstąpienie od umowy wymaga zachowania formy pisemnej.
  5. Odstąpienie od umowy jest możliwe w tylko i wyłącznie w sytuacji jeżeli produkt jest oryginalnie zapakowany, nie jest zniszczony, w żaden sposób nie użytkowany oraz klient posiada dowód zakupu.
  6. Kupujący dokonuje zwrotu na swój koszt.

IV Procedura reklamacji

  1. Na wszystkie produkty w sklepie ekspertfitness.com udzielona jest gwarancja.
  2. Przez używane w niniejszym regulaminie pojęcie reklamacji rozumieć należy zarówno zgłaszanie roszczeń z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru, roszczeń z tytułu niezgodności towaru z umową w odniesieniu do sprzedaży konsumenckiej jak i roszczeń przysługujących z tytułu gwarancji.
  3. Po otrzymaniu przesyłki klient winien w obecności kuriera UPS dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany sprzęt. W razie wykrycia wad/ usterek wynikających z transportu należy sporządzić protokół szkody.
  4. W razie stwierdzenia wad klient winien o nich powiadomić sklep w formie elektronicznej (e – mail) i dalej postępować zgodnie ze wskazaniami sklepu.
  5. W sytuacji gdy sklep podejmie decyzję o konieczności przesłania mu zakupionego towaru w ramach reklamacji, klient jest zobowiązany do wypełnienia „ formularza reklamacyjnego” dostępnego na naszej stronie www.ekspertfitness.com w zakładce „Reklamacje”.
  6. Sklep rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. O rozpatrzeniu reklamacji sklep informuje klienta w formie korespondencji elektronicznej lub telefonicznie.
  7. Sprzęt audio powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.
  8. Do reklamowanego sprzętu należy dołączyć oryginał gwarancji i kopię dowodu potwierdzającego zakup( faktura lub paragon).
  9. W razie uznania reklamacji za uzasadnioną koszty odesłania sprzętu ponosi sklep.
  10. W razie uznania reklamacji za nieuzasadnioną koszty przesyłki ponosi klient.

V Gwarancja jakości

  1. Na stronie przy każdym opisie produktu załączona jest informacja o warunkach gwarancji.Zawiera ona zasadnicze postanowienia odnośnie tego czy dany sprzęt w całości jest objęty gwarancją czy tylko niektóre jego elementy, a także o okresie gwarancji.
  2. Sklep rozpatruje roszczenia gwarancyjne niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni od daty ich zgłoszenia.
  3. W ramach gwarancji sklep zobowiązany jest do usuwania wad lub usterek towaru, w taki sposób, aby był on w stanie nadającym się do użytku.
  4. W sytuacji, jeśli nie jest możliwe usunięcie wad lub usterek sklep może dostarczyć klientowi towar wolny od wad lub też w sytuacji gdy dostarczenie tego towaru nie jest możliwe lub wiązałoby się ze znaczną zwłoką zwrócić klientowi uiszczoną przez niego cenę towaru.
  5. Koszty przesyłki w ramach uzasadnionych roszczeń gwarancyjnych ponosi sklep
  6. Group Training dokłada wszelkich starań aby opisy produktów (ceny, zdjęcia, parametry techniczne) były jak najbardziej zgodne ze stanem faktycznym.Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w kolorystyce sprzedawanych towarów wynikające z indywidualnych ustawień monitora, samego monitora (matrycy) bądź typu karty graficznej.
  7. Oferta przedstawiona na stronie internetowej sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego

VI Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia na witrynie internetowej i obowiązuje przez czas nieoznaczony.
  2. Wszelkie uwagi, spostrzeżenia oraz watpliwości prosimy zgłaszać telefonicznie lub drogą mailową na adres sklep@gttraining.pl